صعود گروه کوهنوردی کارکنان دانشگاه خوارزمی به بام ایران صعود گروه کوهنوردی کارکنان دانشگاه خوارزمی به بام ایران

 | تاریخ ارسال: 1401/5/19 | 
صعود گروه کوهنوردی کارکنان دانشگاه خوارزمی به بام ایران (قله دماوند با ارتفاع ۵۶۷۱ متر) از جبهه شمال شرقی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه خوارزمی گروه کوهنوردی کارکنان دانشگاه در ادامه فعالیت های تخصصی روز جمعه ۱۴ مردادماه با استعانت دعا از سید و سالار شهیدان به قله دماوند صعود کرد و پرچم حضرت ابوالفضل العباس بر فراز قله دماوند به احتزاز درآمد. 
این برنامه از جبهه شمال شرقی یکی از طولانی‌ترین مسیرها صورت گرفت که مشخصه و ویژگی بارز این مسیر دره و یخچال یخار می باشد.
گروه تخصصی کوهنوردی کارکنان پس از شب مانی در جان‌پناه تخت فریدون با ارتفاع تقریبی ۴۴۰۰ متر با تراورس روی یخچال ها و عبور صخره ها و پاکوب روی برف و یخ و همچنبن عبور از یخچال یخار در نهایت ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۴ مرداد بر بام ایران ایستاد.
با توجه به شرایط جوی و بارش های فراوان در روزهای گذشته، کار صعود را برای تمام تیم ها سخت کرده بود اما به دلیل آمادگی اعضای تیم و زمانبندی هوشمندانه برنامه و پس از مشورت با کارشناسان هواشناسی و اعضای تخصصی، خوشبختانه علی رغم سرمای شدید و برف فراوان، تمام اعضای تیم در سلامت کامل موفق به صعود شدند.
این صعود را به اعضای تیم و جامعه بزرگ دانشگاه خوارزمی تبریک عرض میکنیم.
(لازم به ذکر است تیم تخصصی کوهنوردی بیش از این چندین قله بالای ۴۰۰۰ متری از جمله: ساکا، عبرت، پاشوره، سهند،  سیالان و علم کوه را صعود کرده بود) 
🗻اعضای تیم صعود کننده: 
نعمت آزادی (سرپرست تیم و جلودار)
دکتر بهرام علیزاده (سرپرست دوم)
سیدرضا حسین پور 
مازیار بشیری منش 
سجاد خورشیدوند (عکاس)
وحید طولابی (عقب دار) 
روح اله توکلی 
محمود عباس نژاد
 از مدیریت محترم تربیت بدنی، مدیریت امور عمومی، مدیریت محترم امور مالی و معاونت محترم اداری مالی برای همکاری و حمایت برای اجرای این برنامه تشکر میکنیم.

 




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 958 بار   |   دفعات چاپ: 95 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر